Don't like the adverts?  Click here to remove them

No Beginning, No End.

Rono

New Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
5
Country Flag
netherlands
Hi,

Ik heb net een HZJ78 gekocht op een veiling. Hij heeft zo'n 100.000 km gelopen. Een vrij boerenkool, standaard uitvoering uit 2015. Hij wordt gebruikt door het Rode Kruis. Ik denk dat de auto in de afgelopen acht jaren veel menselijk leed en lastige omstandigheden heeft meegemaakt. Het leven dat hij bij mij krijgt totaal anders zijn. Ik wil er met veel zorg voor gaan zorgen dat hij weer in een topstaat komt en mogelijkheden gaat bieden om mooie reizen te maken. Ik heb gekozen voor een Land Cruiser en weet dat haar leven bijna eindeloos is dus na mij zal iemand anders er weer bezit van nemen en een waardevolle toepassing vinden.

Als je mij zoekt, ik woon nu in Nederland. Je bent van harte welkom.
Ron
 

Attachments

  • Landcruiser.jpg
    Landcruiser.jpg
    324.2 KB · Views: 5
Hi Ron,

Welcome to the forum.

Congratulations on your purchase. 100k is just broken in. Ideal to stop by All American Imports in Kaatsheuvel to mount a small turbo.

Also visit Rocco from Wheels Unlimited in Beesd to have a look at it, then you will immediately know what the points of concern are. Rocco knows everything about Landcruisers.

Btw, the language on this forum is English, so if you put your post through a translation site, you will get a lot more responses.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Dag Ron,
Welkom op het forum.
Proficiat met je aankoop. 100k is net ingereden. Ideaal om eens langs All American Imports in Kaatsheuvel te passeren om een klein turbootje er op te monteren.
Passeer gelijk ook eens bij Rocco van Wheels Unlimited bij Beesd om er eens naar te kijken, dan weet je meteen wat de aandachtspunten zijn. Rocco weet álles van Landcruisers.
Btw, de voertaal op dit forum is Engels, dus als je je post even door een vertaalsite trekt, ga je veel meer reacties krijgen.
 
Last edited:
Leuk Vuurwout,

Ik ga eerst eens opknappen. Zand eruit, vloeistoffen vervangen, filters, rubbers nakijken. Wat geluidsarmer maken. Wel al even naar jullie website gekeken. Wat doet dat turbootje als dat erop komt?
 
de turbo was het beste dat ik gedaan heb op de hzj75.
In plaats van een lamme koe, wordt het een aangename truck waarmee je ook in de bergen een beetje fatsoenlijk kan rijden.
 
Back
Top